A Ferrari a 70. születésnapja alkalmából mutatta be az egyszemélyes Monza SP1-et és a kétüléses Monza SP2-t. A Mansory, mint mindig, most is úgy gondolta, hogy egy kis tuning sosem árt.
A Mansory Bespoke a tuning során négy testreszabási területre összpontosít: dizájn, kerekek, teljesítmény, belső tér. A Monza SP2-ben mind a négy tervezési aspektus érvényesült. A tuner ígérete szerint az ügyfelek bármelyik részterületet, ezek kombinációit, de akár mind a négyet is választhatják. Az autók minden részletükben személyre szabhatók.
A Monza SP2 sportkipufogót kapott, amely látványos és persze hangos is, ehhez jött még az egyedi aerodinamikai csomag, no és a 6,5 literes szívó V12-es benzinmotort is kapott néhány jelentős fejlesztést. Így a 810 lóerős teljesítmény 830 lóerőre növekedett, és az eddigi 719 Nm nyomaték 740 Nm-re nőtt.
A menetteljesítmény egyelőre nem ismert, de a gyári alapmodell sem egy lomha jármű, hiszen 2,9 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A Rosso Corsa fényezésű Mansory Monza fekete díszítéseket kapott és nem lehet szó nélkül hagyni az igencsak látványos kovácsolt könnyűfém-felniket sem, amelyek elöl 21, hátul 22 colosak.