• +36 20 933 3446

    Felügyeleti központ

  • +36 1 555 4400

    Ügyfélszolgálat

  • +36 1 920 6060

    Mobil support

  • HU | EN

    Nyelv

GPS ALAPÚ MEGOLDÁSOK SZEMÉLYGÉPJÁRMŰ FLOTTÁHOZ –
SKYGUARD ÜZLETI FLOTTAMENEDZSMENT, FLOTTAKÖVETÉS (GPS FLOTTAKÖVETÉS)

A flottakövető rendszerünk célja, hogy vállalatok, intézmények, cégek számára lehetőséget teremtsen a felmerülő költségek racionalizálására a cégautók kihasználtságának nyomon követésével, illetve az üzemeltetési paraméterek pontos ellenőrzésével. Alacsony havi üzemeltetési költségű, felhasználóbarát rendszerünkkel könnyedén megvalósítható a magán és céges út elkülönítése. Nagy pontosságú digitális térképek, statisztikák, diagramok segítik a járművek mozgásának teljes kontrollját. Skyguard flottakövetés (GPS flottakövetés) révén nemcsak a kommunikációs költségek és az irodai adminisztráció csökken, hanem rakománya biztonságos célba érését is garantálhatja. A felügyelet alá vont járművekbe fedélzeti egységet építünk. Az eszközökről szerverünkre érkeznek az egyes adatok, jelzések, amelyeket rendszerünk automatikusan fogad, rögzít és feldolgoz. Rendszerünket kis, közepes, illetve nagy járműparkkal rendelkező cégek számára is ajánljuk, mivel szolgáltatásunk gyors, biztonságos és költségkímélő adathozzáférést biztosít az üzleti élet szereplőinek.

Internetes kezelőfelületen a nap 24 órájában ellenőrizheti gépjárműflottája aktuális helyzetét, bejárt útvonalait és számos további állapotjellemzőt (pl.: megállás, haladás, ajtónyitás, POI látogatás). A rendszer lehetővé teszi saját Point of Interest-ek definiálását (pl. telephelyek, ügyfelek). A kiválasztott jármű megtett útvonala elektronikus útnyilvántartás formájában is megjeleníthető. Lehetősége van napi, heti, havi, valamint éves útnyilvántartás készítésére. A járműről készült útnyilvántartás tartalmazza a gépjárművezető nevét, az elindulások, megállások helyét és idejét, a megtett távolságot, a menetidőt, az állásidőt, valamint az üzemanyag-felhasználással kapcsolatos információkat. Az útnyilvántartás kinyomtatható és elektronikus úton eltárolható, amelynek segítségével kontrollálható, szerkeszthető az üzletlátogatási terv. Amennyiben a járműflotta mozgásán kívül szükségesnek látja a hivatalos és a magánutakat elkülöníteni, a futásteljesítményt, a fogyasztási adatokat kontrollálni, úgy a megfelelő kiegészítő segítségével rendszerünk képes ezen adatok kinyerésére, rögzítésére és megjelenítésére is.

Vehicle protection

24 órás felügyeleti központ

Felügyeleti központunk – napi 24 órában – riasztás esetén azonnal megteszi a szükséges lépéseket.

Instant action

Azonnali Rendvédelmi intézkedés

Éles riasztáskor azonnali rendvédelmi intézkedést biztosítunk.

Mobile application

Smartkey – Mobil alkalmazás

Innovatív megoldások a ügyfeleink maximális kényelméért és autójuk biztonságáért. Bővebben…

OBU City BASE

OBU City BASE – mobilalkalmazás

Töltse le megújult flotta alkalmazásunkat! Bővebben…

Automatic parking

Automata parkolás

Rendszerünk automatikusan elindítja, majd a pozíció elhagyását követően le is állítja a parkolási díjfizetést.
Bővebben…

E-vignette guard

E-matrica kalkulátor – E-matricaŐr

Ne vegyen feleslegesen autópálya matricát. Bővebben…
 

Smart rent

Smart Rent menedzsment

Érintésmentes nyitás-zárás – IoT kényelmi szolgáltatások.
Bővebben…

Fuelcard

Kedvezményes üzemanyagkártya

Ügyfeleink kedvezményes árakon tankolhatnak üzemanyagkártyánkkal!
Bővebben…

  • KAPCSOLAT

    Keresse értékesítőnket!

    Üzenet küldése

  • ×

    Közlemény

    Az Auto Securit Zrt. cégjegyzékszáma: (Cg.01-10-044381; székhelye: 1039 Budapest, Szentendrei út 407. szám) az általa nyújtott, GPS és GPRS technológián alapuló szolgáltatásai tekintetében alkalmazott Általános Szolgáltatási Feltételeinek (ÁSZF) az I. fejezet 12.1. pontjában foglaltakra figyelemmel az alábbi közleményt teszi közzé.

    Az Auto Securit Zrt. Általános Szolgáltatási Feltételeinek (ÁSZF) III. fejezet 3.1.2. pontja 2023. december hó 01. napi hatállyal módosításra került

    Budapest, 2023. december hó 01.

    Auto Securit Zrt.