A kaliforniai Scarbo Vintage műhely, amelynek neve a klasszikus járművek modernizálásával forrt egybe, most egy egészen egyedi kihívásba vágott bele. Az SV Rover egy teljesen egyedi építésű terepgép, amelyet az utakra is készítettek, lenyűgöző teljesítménnyel és árcédulával.
Az limitált kiadású egyedi off-road modell szénszálas anyagból és alumíniumból épült karosszériája az első pillantásra az ikonikus Land Rover Defenderre emlékeztet, azonban ez egy acélvázas szerkezetre épült teljesen egyedi konstrukció, amely elképesztő paraméterekkel és egy másfél millió dolláros árcédulával büszkélkedhet.
A középmotoros terepgép vásárlói két kiváló lehetőség közül választhatnak: egy kompresszoros amerikai V8-as benzinmotor 1115 lóerővel vagy egy tisztán elektromos hajtás 1020 lóerős teljesítménnyel. A benzines modell nyolcfokozatú automata váltóval rendelkezik, amely mind a négy kerék között elosztja a hajtást, és rendelkezik felező fokozattal és zárható differenciállal, gombnyomásra pedig átvált hátsókerék-meghajtásra. A benzintank közel 250 literes, illetve az elektromos verzióhoz 75 kWh kapacitású akkumulátor jár.
A Scarbo Vintage „a világ első utcai legális Hypertruck-jaként” büszkélkedik az SV Rover-rel. Az autóban a klasszikus dizájnelemek modern teljesítménnyel és extrém terepjáró képességekkel ötvöződnek, miközben utcai használatra is alkalmas marad.
Az SV Rover minden részletét a tereprali-versenyautók ihlették, amelynek köszönhetően a nyomórudas felfüggesztésnek hihetetlenül nagy, 75 centiméteres a rugóútja. A hasmagasságot és a csillapítást légrugózás állítja be. Széria az összkerék-kormányzás és a 6 dugattyús nyergeket használó Brembo karbon-kerámia fék. Az utastérben Alcantarával vonnak be majdnem mindent, a műszeregység 12,3 colos képátlójú, a központi érintőképernyő 12,8 colos.
Az SV Rover kétségtelenül egy kivételes jármű, egyedülálló teljesítménnyel. Aki igazán szereti az extrém autókat és nem riad vissza az árától, annak ez az autó lesz az álma.