Az egész sztori úgy kezdődött, hogy valaki egy igazán elegáns Ferrarira vágyott… És a történet végére az exkluzív megrendelés alapján egyetlen példányban elkészült a BR20.
A kétüléses kupé platformját az összkerék-hajtású GTC4 Lusso adta, de az eredeti formát teljesen átszabták. A dizájn az ’50-es, ’50-as évek Ferrari kupéit idézi, de határozottan nem nosztalgiaautó.
Az alapjául szolgáló négyüléses GTC4Lusso két hátsó ülését eltávolították, a lámpái lejjebb kerültek, több teret hagyva a motorháztetőnek.
A pilótafülke kávébarna belsővel bír és természetesen itt is minden egyedi. A barna bőr és a két árnyalatában használt szénszálas díszítések csak ebben a modellben jelennek meg. A GTC4Lusso hátsó ülései helyére egy tölgyfából készült poggyásztartó került.
A Ferrari nem osztott meg sok infót a BR20 technikai részleteivel kapcsolatban, de a GTC4Lusso paramétereiből kiindulva vélhetően egy 3 literes V12-es szívómotor van benne összkerék-meghajtással, a motor 690 lóerőt és 697 Nm maximális nyomatékot képes leadni. A hivatalos adatok szerint a szuperautó 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.
Általános gyakorlat, hogy az egyedi autók árát nem teszik közzé, így történt ez a Ferrari a BR20 esetében is. Mindenesetre csodás lehet, amikor a Ferrari csak neked tervez autót, a kívánságaid szerint…