A Rapture ultrakönnyű, nagyon erős nyitott tetejű autó, inkább versenypályára, mint közútra.
Vitathatatlanul dögös, már a látványtól pezsegni kezd az emberben az adrenalin és olthatatlan vágyat ébreszt a száguldásra.
Tető és a szélvédő nincs, a tömege alig 765 kilogramm. A kétüléses, tisztes versenyautónak tűnő Rapture kaphat rendszámot, vagyis közútra is kigurulhat. Nyilván nem családi kirándulásokra és hétvégi bevásárlásokra szánták… Inkább hobbijárgány (és igen, van rá valós igény), nem kell hozzá utánfutó vagy autószállító, hogy kiguruljon vele a tulaj a pályára, száguldjon egyet aztán hazaguruljon.
350 lóerő, 434 Nm nyomatékkal, amiről egy a Ford Focus RS-ből származó 2,3 literes turbós benzinmotor gondoskodik. Új turbót és befecskendezőt kapott a négyhengeres erőforrás, amely hatfokozatú váltón keresztül juttatja el az erejét a hátsó kerekekre.
Állóhelyzetből 100-ra alig 3 másodperc alatt lő ki az alig 1,13 méter magas sportgép, melynek 0-160-as szintideje 8,4 másodperc. A végsebessége 264 km/h. Mind tudjuk, hogy vannak ennél nagyobb, gyorsabb és autószerűbb sportkocsik, mégis mellette szól az alacsony súlypont, a nagy leszorítóerőt termelő forma és az állítható futómű. Épp ezért kanyarban jobban teljesít, mint az utcai használtara tervezett autók, simán veri a Ferrarikat, Porschéket és Lamborghiniket is.
Az egyelőre ismeretlen árú Radical Rapture első példányait augusztusban vehetik át a vásárlók.