Elsősorban a városi fiataloknak készül a Honda első európai elektromos kétkerekűje, az EM1 e. A tervek szerint 2025-ig még további minimum tíz elektromos motorkerékpár bevezetésére számíthatunk a Hondától, és 2040-ig a teljes motorkerékpár-kínálatukat karbonsemlegessé teszik.
Nagyon jól kitalált koncepcióról beszélünk, kompakt méretű robogó akár két személyt is elbír (bár nálunk ezt a jogszabályok nem teszik lehetővé). Legnagyobb sebessége 45 km/óra és 41,3 km-es hatótávolság megtételére képes. A legszuperebb ötlet a Honda Mobile Power Pack e: névre keresztelt cserélhető akkumulátorcsomag, amely egyszerűen kiszedhető, így könnyen tölthető a lakásban.
A teljesen lemerült akkumulátor maximális feltöltéséhez kb. 6 óra szükséges, 25%-ról 75%-ra viszont kevesebb mint 3 óra alatt feltölthető. Az akkumulátorcsomag a Honda tesztjei alapján akár 2500 alkalommal is újratölthető anélkül, hogy számottevően csökkenne kapacitása.
Az ülésmagasság mindössze 740 mm, a jármű 95 kg-os saját tömege a 10 kg-os akkumulátort is magában foglalja.
Alapfelszereltség az ülés alatti tárolórekesz, amely elnyel egy kisebb bevásárlást, az USB-aljzat, és a csomagtartó konzol.
Norvégiában 600-700 ezer forintnak megfelelő áron kerül majd értékesítésre, vélhetően az ár nálunk ennél valamivel magasabb lesz.