Az autógyártók minden évben Dél-Kínában, a Kantoni Autószalonon mutatják be a kínai piac számára jelenlegi ajánlataikat és jövőbeli terveiket. Itt mutatkozott be az idén a Buick koncepciója, a GL8 Flagship (azaz zászlóshajó).
A méretes panorámatető alatt hatalmas belső tér található melynek stílusa és kialakítása egy társalgó mintájára készült, teaasztallal, többféle üléselrendezést kínálva. A GL8 Flagship a praktikum helyett a luxusra helyezi a hangsúlyt, az utastér ötletes és látványos, az érdekes formák a hatalmas üvegfelület mellett határozottan csábítóak. Mindössze négyszemélyes, ugyanakkor a négy utas elképesztő komfortot kap, így a GL8 minden korábbinál kényelmesebb utazást ígér.
A sofőr egy 30 hüvelykes kijelzőt, valamint a kormányon egy érintőképernyőt kap, no meg egy heads-up kijelzőt, mindezt egy középkonzol nélküli nyitott térben. Tegyük hozzá, hogy koncepcióautó révén a GL8 a fejlett önvezetési képességekre apellál.
Az egyterű ajtói – a légellenállás minimalizálása érdekében- hagyományos kilincsektől és visszapillantó-tükröktől mentesek. Az első ajtók hagyományosan nyílnak, a jobb oldali hátsó sínen csúsztatható, a csomagtér ajtaja pedig oldalra nyílik.
A Buick a hajtásláncról egyelőre nem sokat árult el, de azt már tudni lehet, hogy a GL8 lesz az első olyan jármű a Buick kínálatában, amely egyszerre bír Super Cruise autonóm vezetési rendszerrel és a V2X intelligens mobilitási technológia legfejlettebb változatával.