Az alkalmazás állapotlapján megtekintheti beállításait illetve járművének egyéb jellemzőit (gyújtás, akku stb.). Lehetősége van a riasztó illetve a szerviz üzemmód ki- és bekapcsolására (GPS eszköz saját funkciója). Megtekintheti gépjárműve aktuális pozícióját, és megkeresheti térképen navigáció segítségével.
Menü
Jármű állapotlap
Térkép: Ön és a jármű helyzete
Navigáció indítása (Google Maps)
Alkalmazás zárolása
Biztonsági kód kérése
Érvényes kód – Sikeres zárolás
Intelligens sofőrazonosítás a járműben elhelyezett NFC Tag (matrica) leolvasásával vagy Bluetooth-os panel (iBeacon) kommunikációs azonosításával, továbbá az okostelefon Smartkey applikáció biztonsági kódjának megadásával történik.
Biztonsági kód kérése
Biztonsági kód megadása
Kód megadása sikeres
Sikeres sofőrazonosítás
A GPS alapú parkolás megkönnyíti a hétköznapi városi közlekedést és teljes körű szolgáltatást nyújt az autósok számára: – Parkolási zóna felismerése, indítása – Parkolás automatikus leállítása legalább 250 m elmozdulás esetén – Hírüzenet és SMS megerősítés – GPS parkolás és útnyilvántartás – Hivatali és magánút választási lehetőség
Parkolás érvényessége
Parkolási kérelem megerősítése
Parkolás indítása folyamatban
Parkolás elindítva
Üzenetek – Sikeres parkolás
Autópálya matrica vásárlás szolgáltatásunk igénybevételével könnyen, gyorsan és biztonságosan vásárolhat e-matricát Magyarország fizetős útszakaszaira. Az üzenetek menüpont alatt megtekintheti korábbi e-matrica vásárlás adatait (érvényesség, időtartam, területi alap).
Autópálya e-matricák érvényessége
Díjkategória kiválasztása
Érvényességi időtartam kiválasztása
Év és hónap kiválasztása
Kezdőnap kiválasztása
E-matrica összesítő
Vásárlási szándék megerősítése
Biztonsági kód megadása
Sikeres e-matrica vásárlás
A „Bankkártya” menüpontban tekinthető meg a regisztrált bankkártyák listája, amely tetszés szerint bővíthető.A regisztrált bankkártyák a parkolás és e-matrica vásárláshoz használhatók. A bankkártyák adatai az OTP Bank Nyrt. rendszerében kerülnek tárolásra.
A bankkártyákhoz számlázási címet is lehet rendelni, ami később módosítható ha szükséges. Ha a bankkártya érvényessége lejár, akkor azt a regisztrált bankkártyák listájából törölni kell, majd új bankkártyát kell rögzíteni.
A bankkártya regisztrációs folyamat első lépése a regisztrálandó kártya nevének megadása, amely alapján a későbbiekben kiválasztható a listából a fizetéskor használni kívánt bankkártya. A további bankkártya adatok – OTP Bank oldalán történő – rögzítését megelőzően számlázási címet kell választani a bankkártyához, amely alapján kerül kiállításra a számla, havi rendszerességgel.
Bankkártya adatok megadása OTP Bank által biztosított titkosított weboldalon keresztül történik, amely az OBU City alkalmazáson belül nyílik meg. A bankkártya adatait az OTP Bank tárolja, így illetéktelen kezekbe nem kerülhet.
A parkolás indítását megelőzően kiválasztható az a regisztrált bankkártya, amelyről a fizetés történik. A kártya kiválasztását követően megjelennek az adott kártyához rendelt számlázási adatok.
A bankkártya regisztrációs folyamat során bankkártyánként különböző számlázási adat tárolható el az OBU City mobilalkalmazásban. Egy számlázási adat tetszőleges számú regisztrált bankkártyához hozzárendelhető.
A rögzített számlázási adatok listája választási lehetőséget biztosít, valamint bármikor új számlázási adat rögzíthető az OBU City alkalmazásban.
Tetszőleges számú számlázási adat rögzíthető, amelyeket egy vagy több regisztrált bankkártyához lehet hozzárendelni.