Nálunk mindenki szereti az appját
[Funkció cím]
[Funkció lead]
[Funkció leírása]
[navigációs gombok]
SCREENEK
Az alkalmazás állapotlapján megtekintheti beállításait illetve járművének egyéb jellemzőit (gyújtás, akku stb.). Lehetősége van a riasztó illetve a szerviz üzemmód ki- és bekapcsolására (GPS eszköz saját funkciója). Megtekintheti gépjárműve aktuális pozícióját, és megkeresheti térképen navigáció segítségével.
Menü
Jármű állapotlap
Térkép: Ön és a jármű helyzete
Navigáció indítása (Google Maps)
Alkalmazás zárolása
Biztonsági kód kérése
Érvényes kód – Sikeres zárolás
A GPS alapú parkolás megkönnyíti a hétköznapi városi közlekedést és teljes körű szolgáltatást nyújt az autósok számára: – Parkolási zóna felismerése, indítása – Parkolás automatikus leállítása legalább 250 m elmozdulás esetén – Hírüzenet és SMS megerősítés – GPS parkolás és útnyilvántartás – Hivatali és magánút választási lehetőség
Parkolás érvényessége
Parkolási kérelem megerősítése
Parkolás indítása folyamatban
Parkolás elindítva
Üzenetek – Sikeres parkolás
Autópálya matrica vásárlás szolgáltatásunk igénybevételével könnyen, gyorsan és biztonságosan vásárolhat e-matricát Magyarország fizetős útszakaszaira. Az üzenetek menüpont alatt megtekintheti korábbi e-matrica vásárlás adatait (érvényesség, időtartam, területi alap).
Autópálya e-matricák érvényessége
Díjkategória kiválasztása
Érvényességi időtartam kiválasztása
Év és hónap kiválasztása
Kezdőnap kiválasztása
E-matrica összesítő
Vásárlási szándék megerősítése
Biztonsági kód megadása
Sikeres e-matrica vásárlás
A „Bankkártya” menüpontban tekinthető meg a regisztrált bankkártyák listája, amely tetszés szerint bővíthető.A regisztrált bankkártyák a parkolás és e-matrica vásárláshoz használhatók. A bankkártyák adatai az OTP Bank Nyrt. rendszerében kerülnek tárolásra.
A bankkártyákhoz számlázási címet is lehet rendelni, ami később módosítható ha szükséges. Ha a bankkártya érvényessége lejár, akkor azt a regisztrált bankkártyák listájából törölni kell, majd új bankkártyát kell rögzíteni.
A bankkártya regisztrációs folyamat első lépése a regisztrálandó kártya nevének megadása, amely alapján a későbbiekben kiválasztható a listából a fizetéskor használni kívánt bankkártya. A további bankkártya adatok – OTP Bank oldalán történő – rögzítését megelőzően számlázási címet kell választani a bankkártyához, amely alapján kerül kiállításra a számla, havi rendszerességgel.
Bankkártya adatok megadása OTP Bank által biztosított titkosított weboldalon keresztül történik, amely az OBU City alkalmazáson belül nyílik meg. A bankkártya adatait az OTP Bank tárolja, így illetéktelen kezekbe nem kerülhet.
A parkolás indítását megelőzően kiválasztható az a regisztrált bankkártya, amelyről a fizetés történik. A kártya kiválasztását követően megjelennek az adott kártyához rendelt számlázási adatok.
A bankkártya regisztrációs folyamat során bankkártyánként különböző számlázási adat tárolható el az OBU City mobilalkalmazásban. Egy számlázási adat tetszőleges számú regisztrált bankkártyához hozzárendelhető.
A rögzített számlázási adatok listája választási lehetőséget biztosít, valamint bármikor új számlázási adat rögzíthető az OBU City alkalmazásban.
Tetszőleges számú számlázási adat rögzíthető, amelyeket egy vagy több regisztrált bankkártyához lehet hozzárendelni.Közlemény
Az Auto Securit Zrt. cégjegyzékszáma: (Cg.01-10-044381; székhelye: 1039 Budapest, Szentendrei út 407. szám) az általa nyújtott, GPS és GPRS technológián alapuló szolgáltatásai tekintetében alkalmazott Általános Szolgáltatási Feltételeinek (ÁSZF) az I. fejezet 12.1. pontjában foglaltakra figyelemmel az alábbi közleményt teszi közzé.
Az Auto Securit Zrt. Általános Szolgáltatási Feltételeinek (ÁSZF) III. fejezet 3.1.2. pontja 2023. december hó 01. napi hatállyal módosításra került
Budapest, 2023. december hó 01.
Auto Securit Zrt.