
Az alkalmazás állapotlapján megtekintheti beállításait illetve járművének egyéb jellemzőit (gyújtás, akku stb.). Lehetősége van a riasztó illetve a szerviz üzemmód ki- és bekapcsolására (GPS eszköz saját funkciója). Megtekintheti gépjárműve aktuális pozícióját, és megkeresheti térképen navigáció segítségével.

Menü

Jármű állapotlap

Térkép: Ön és a jármű helyzete

Navigáció indítása (Google Maps)

Alkalmazás zárolása

Biztonsági kód kérése

Érvényes kód – Sikeres zárolás

Intelligens sofőrazonosítás a járműben elhelyezett NFC Tag (matrica) leolvasásával vagy Bluetooth-os panel (iBeacon) kommunikációs azonosításával, továbbá az okostelefon Smartkey applikáció biztonsági kódjának megadásával történik.

Biztonsági kód kérése

Biztonsági kód megadása

Kód megadása sikeres

Sikeres sofőrazonosítás

A GPS alapú parkolás megkönnyíti a hétköznapi városi közlekedést és teljes körű szolgáltatást nyújt az autósok számára: – Parkolási zóna felismerése, indítása – Parkolás automatikus leállítása legalább 250 m elmozdulás esetén – Hírüzenet és SMS megerősítés – GPS parkolás és útnyilvántartás – Hivatali és magánút választási lehetőség

Parkolás érvényessége

Parkolási kérelem megerősítése

Parkolás indítása folyamatban

Parkolás elindítva

Üzenetek – Sikeres parkolás

Autópálya matrica vásárlás szolgáltatásunk igénybevételével könnyen, gyorsan és biztonságosan vásárolhat e-matricát Magyarország fizetős útszakaszaira. Az üzenetek menüpont alatt megtekintheti korábbi e-matrica vásárlás adatait (érvényesség, időtartam, területi alap).

Autópálya e-matricák érvényessége

Díjkategória kiválasztása

Érvényességi időtartam kiválasztása

Év és hónap kiválasztása

Kezdőnap kiválasztása

E-matrica összesítő

Vásárlási szándék megerősítése

Biztonsági kód megadása

Sikeres e-matrica vásárlás

A „Bankkártya” menüpontban tekinthető meg a regisztrált bankkártyák listája, amely tetszés szerint bővíthető.A regisztrált bankkártyák a parkolás és e-matrica vásárláshoz használhatók. A bankkártyák adatai az OTP Bank Nyrt. rendszerében kerülnek tárolásra.

A bankkártyákhoz számlázási címet is lehet rendelni, ami később módosítható ha szükséges. Ha a bankkártya érvényessége lejár, akkor azt a regisztrált bankkártyák listájából törölni kell, majd új bankkártyát kell rögzíteni.

A bankkártya regisztrációs folyamat első lépése a regisztrálandó kártya nevének megadása, amely alapján a későbbiekben kiválasztható a listából a fizetéskor használni kívánt bankkártya. A további bankkártya adatok – OTP Bank oldalán történő – rögzítését megelőzően számlázási címet kell választani a bankkártyához, amely alapján kerül kiállításra a számla, havi rendszerességgel.

Bankkártya adatok megadása OTP Bank által biztosított titkosított weboldalon keresztül történik, amely az OBU City alkalmazáson belül nyílik meg. A bankkártya adatait az OTP Bank tárolja, így illetéktelen kezekbe nem kerülhet.

A parkolás indítását megelőzően kiválasztható az a regisztrált bankkártya, amelyről a fizetés történik. A kártya kiválasztását követően megjelennek az adott kártyához rendelt számlázási adatok.

A bankkártya regisztrációs folyamat során bankkártyánként különböző számlázási adat tárolható el az OBU City mobilalkalmazásban. Egy számlázási adat tetszőleges számú regisztrált bankkártyához hozzárendelhető.

A rögzített számlázási adatok listája választási lehetőséget biztosít, valamint bármikor új számlázási adat rögzíthető az OBU City alkalmazásban.

Tetszőleges számú számlázási adat rögzíthető, amelyeket egy vagy több regisztrált bankkártyához lehet hozzárendelni.