• +36 1 209 4685

    Felügyeleti központ

  • +36 1 555 4400

    Ügyfélszolgálat

  • +36 1 920 6060

    Mobil support

  • HU | EN

    Nyelv

Emlékszel még a ronda és finom Chokito-ra? Az ízét ugyan aligha tesztelték, de egy biztos, az új Bollinger villanyterepjárójánál is ütősebb a belbecs, mint a külcsín.

Az amerikai Bollinger Motors két éve mutatta be első termékét B1 néven.  A leginkább postaládára emlékeztető B1 után tavaly megérkezett a B2, a pickup változat, most pedig mindkét modellből leleplezték a gyakorlatilag véglegesnek mondható, állítólag jövőre sorozatgyártásba kerülő változatot.

© Bollinger

A felépítéshez acél vázat használtak, viszont a hatékonyság és a súlycsökkentés miatt sok nagy szilárdságú, de könnyű alumínium alkatrészt építettek be. Így aztán egészen jók a paraméterek, bár lássuk be, a légellenállása nem a legjobb.

© Bollinger

© Bollinger

Az összkerekes hajtásláncban két elektromos motor dolgozik, 623 lóerős csúcsteljesítményt, illetve 905 Nm-es nyomatékot szabadítva a kerekekre, így 4,5 másodperc a  0-100-as szintidő, a végsebessége 160 km/h.

© Bollinger

A motorokat egy 120 kilowattórás akkumulátorcsomag táplálja energiával, egy feltöltéssel mintegy 320 kilométeres távolságot képes megtenni. A 38 centiméteres hasmagasságú terepjáró 25 centiméteres rugóúttal bír, 2,3 tonnával terhelhető és akár 3,4 tonnát is vontathatunk vele.

A mamutfenyő hosszúságú tárgyak szállítására is alkalmas Bollinger B1 és B2 áráról még nincs információ.

© Bollinger

© Bollinger

 

2019-09-29
  • FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE

    Olvasson autós híreket és érdekességeket a nagyvilágból!

    Regisztrálok